Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 1.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 2.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 3.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 4.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 5.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 6.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 7.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 8.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 9.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 10.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 11.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 12.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 13.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 14.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 15.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 16.
  • Referāts 'Produkcijas kvalitātes prognozēšana', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Produkcijas kvalitāte   
2.  Produkcijas kvalitātes vadība   
3.  Produkcijas kvalitātes vadīšana   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Darba fragmentsAizvērt

Kā jau visiem ir labi zināms, uzņēmums nedarbojas tikai tādēļ, lai nodarbinātu cilvēkus, bet lai, paralēli tam, gūtu arī peļņu, realizējot produkciju. Bet kā likums ir tas, ka savu produkciju varēsi pārdot tikai tad, ja kāds to arī vēlēsies pirkt un tieši tādēļ liela daļa uzņēmumu kā vienu no pamatmērķiem ir izvirzījuši mērķi apmierināt patērētāju vēlmes
Uzņēmumam ir svarīgi prognozēt savu darbību, lai varētu izvirzīt ilgtermiņa mērķus savai darbībai. To var izdarīt pamatojoties uz iepriekšējo pieredzi un uz prognozēm nākotnei.
Uzņēmumam ir svarīgi prognozēt cik daudz tas varēs saražot produkciju atbilstošu patērētāju vēlmēm – kvalitatīvu preci. Ja produkcijas kvalitāte būs zema, attiecīgi peļņas līmenis būs zemāks, kā arī uzņēmuma prestižs cietīs.
Šajā referāta tiks izvirzītas iespējas produkcijas kvalitātes prognozēšanā. Taču, lai to izdarītu vispirms ir jānoskaidro, kas ir kvalitāte, kā arī apskatīt kā notiek kvalitātes vadība. Kvalitāti ir iespējams prognozēt, ja ir laba kvalitātes vadības organizācija. Prognozējot produkcijas kvalitāti ir lielāka iespēja izvairīties no nepatīkamiem starpgadījumiem ar patērētājiem, kuriem ir tiesības sūdzēties par nekvalitatīvu produkciju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants