Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 1.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 2.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 3.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 4.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 5.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 6.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 7.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 8.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 9.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 10.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 11.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 12.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 13.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 14.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 15.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 16.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 17.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 18.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 19.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 20.
  • Paraugs 'Atmiņu spēle', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  UZDEVUMA NOSTĀDNE    4
1.1.  Uzdevuma formulējums    4
1.2.  Uzdevuma pamatojums    4
2.  VISPĀRĒJAIS KLAŠU APRAKSTS    5
3.  ALGORITMA APRAKSTS UN KOPĒJĀ SHĒMA    6
4.  PROGRAMMAS APRAKSTS    9
4.1.  Lietojumsfēra    9
4.2.  Ievaddati    9
4.3.  Izvaddati    9
4.4.  Moduļi un faili    9
5.  PROGRAMMAS ATKĻŪDOŠANAS KĻŪDU ANALĪZE    11
6.  PROGRAMMAS FUNKCIONĒŠANAS KONTROLES PIEMĒRS    12
7.  LIETOTĀJA CEĻVEDIS    13
8.  SECINĀJUMI    14
9.  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    15
10.  PROGRAMMAS PIRMTEKSTS    17
Darba fragmentsAizvērt

7. LIETOTĀJA CEĻVEDIS
Spēli var palaist atverot un nokompilējot failu kursadarbs.java. Palaižot spēli tiek atvērts spēles logs, spēlētājs var sākt spēli.
Spēles mērķis ir atrast visus kāršu pārus, izdarot mazāku mēģinājumu skaitu.
Sākotnēji spēles laukumā visas kārtis ir aizklātas – redzamas kāršu aizmugures. Spēlētājam spēles laukumā ir jāatrod kārtis ar vienādām bildēm, to var izdarīt klikšķinot uz kārtīm, jo tādējādi tās tiek atklātas. Vienlaicīgi spēles laukumā var būt maksimums 2 atklātas kārtis, ja tās nesakrīt, atverot nākamo kārti, tās aizklāsies. Pēc šāda principa spēlētājam ir jāatrod visi vienādo attēlu kāršu pāri.
Virs kāršu laukuma ir teksta lauks, kurš satur ziņojumu: „Mēģinājumu skaits:” + izdarīto mēģinājumu skaits ciparos. Spēles gaitā, izdarot gājienus, tiek skaitīti mēģinājumi. Par vienu mēģinājumu tiek uzskaitīta divu kāršu atvēršana.
Tad, kad spēle ir pabeigta, virs kāršu laukuma parādās paziņojums: „Apsveicu! Spēle ir izieta ar (izdarīto mēģinājumu skaits) mēģinājumiem!”.
Spēles logs satur divas pogas. Viena no tām ir „Jauna spēle”. Uzbīdot uz šīs pogas ar peles kursoru parādās ziņojums: „Sākt jaunu spēli!”, un nospiežot to tiek sākta jauna spēle. Otra poga ir „Iziet”. Uzbīdot uz šīs pogas ar peles kursoru parādās paziņojums: „Iziet no spēles!”, un nospiežot to tiek iziets no spēles (tiek aizvērts spēles logs).

Autora komentārsAtvērt
Atlants