Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 1.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 2.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 3.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 4.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 5.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 6.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 7.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 8.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 9.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 10.
  • Referāts 'Tiešā Tirzdniecība', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  TIEŠĀ TIRZDNIECĪBAS IR    4
  TIEŠĀS TIRZDNIECĪBAS PLUSI    5
  TIEŠĀ TIRZDNIECĪBA NAV    6
  DARĪJUMA PSIHOLOĢIJA UN PIRKUMA IZDARĪŠANAS “STANDARTA” PROCESS    6
  GALVENIE NOSACĪJUMI TIEŠAJĀ PĀRDOŠANĀ    7
  TIEŠĀ PĀRDOŠANA IETEIKUMI    8
  TĒZES    9
  IZMANTOTĀ LITARATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    10
Darba fragmentsAizvērt

Tiešā tirdzniecība pastāv jau no laika gala, tajā ikdienā ir iesaistīti tūkstošiem cilvēku un tā arī ejot laikam ir attīstījusies. Mainoties laikam mainās arī tirdzniecības metodes – produktu pozicionēšana un reklāmas akcijas ļoti dažādi iespaido dažādu produktu kustību tirgū. Pircējiem arvien biežāk ļauj aptaustīt, izmēģināt, nogaršot produktu, tādējādi ļaujot pieņemt lēmumu straujāk, ātrāk un ar mazākām pārdomām. Arī pārdevēji ikdienas uzlabo savas prasmes lai efektīvāk pārdotu savu produktu, uzlabo pārdošanas apjomus un palielina ieņēmumus. Tas viss palīdz attīstīties uzņēmumam, kurā darbojas šādi pārdevēji.…

Atlants