Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "Lasso"', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA, VEIDS    4
1.1.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMA    4
1.2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS VEIDS    5
1.3.  NORMATĪVIE AKTI    5
2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ VIDE    6
2.1.  ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA, VADĪBAS STILS    7
2.2.  VADĪTĀJU AMATA PIENĀKUMI, SALĪDZINĀJUMS    8
2.3.  DARBA ORGANIZĒŠANA, KONTROLE, VADĪŠANA    9
2.4.  DARBINIEKU ATLASES PRINCIPI, DARBA LĪGUMS    9
2.5.  MOTIVĀCIJAS MEHĀNISMS    10
2.6.  DARBINIEKU IZAUGSMES PLĀNS    11
3.  SVID ANALĪZE UN STRATĒĢIJA    11
3.1.  UZŅĒMUMA STRATĒĢISKAIS PLĀNS    11
3.2.  SVID ANALĪZE UN MATRICA    11
3.3.  PRIEKŠLIKUMI, SECINĀJUMI    12
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    13
  PIELIKUMS    14
Darba fragmentsAizvērt

3.3 Pasākumu komplekss uzņēmuma vadības struktūras pilnveidošanai un uzlabošanai, priekšlikumi tālākai attīstībai.
Mani secinājumi un priekšlikumi par uzņēmuma turpmāko attīstību:
• Izvirzot ambiciozus mērķus, uzņēmums rada izaicinājumu visiem darbiniekiem piedalīties ar savām zināšanām, prasmēm un pieredzi, lai kompānija sasniegtu izvirzītos mērķus.
• Visu līmeņu vadītāju darba pienākumi un funkcijas atbilst tradicionālo pienākumu aprakstam.
• SIA ‘’Lasso’’ būtu jāatrod arvien inovatīvāki veidi, kā piesaistīt klientus, jo pastāv konkurenti, kas uzņēmumu var apsteigt. Es ieteiktu izveidot atlaižu kartes patstāvīgajiem klientiem, kuras varētu iegādāties par atsevišķu samaksu.
• Manuprāt, šim uzņēmumam vajadzētu padomāt arī par reklāmām, jo starp lielajiem uzņēmumiem un ārpus Saulkrastu teritorijas, SIA ‘’Lasso’’ nav atpazīstams.
• Uzņēmums lielu vērību pievērš darbinieku novērtēšanai, kas ir nepieciešams, lai varētu noskaidrot, kādas ir darbinieku pašreizējās kompetences un darba rezultāti, un kas ir nepieciešams apgūt no jauna un uzlabot vai papildināt.
• Uzņēmumam noteikti vajadzētu paplašināt telpas, jo tad arī būtu iespējams pilnveidot preču sortimentu, kas tikai iepriecinātu klientus.
• Uzņēmumam vajadzētu padomāt par klientu piesaisti arī ziemas periodā, jo uzņēmums vislielāko peļņu gūst tieši vasaras periodā, bet ziemā ir vairāk zaudējumu, kā ieņēmumu.
• Uzņēmums ir konkurētspējīgs, var pielāgoties esošajam tirgum.
• Darbinieki ir saprotoši un pretimnākoši, mērķēti uz peļņu un panākumiem un uz uzņēmuma tēla izveidi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants