Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Pārslodzes cilpas manevra laikā', 1.
  • Paraugs 'Pārslodzes cilpas manevra laikā', 2.
  • Paraugs 'Pārslodzes cilpas manevra laikā', 3.
  • Paraugs 'Pārslodzes cilpas manevra laikā', 4.
  • Paraugs 'Pārslodzes cilpas manevra laikā', 5.
  • Paraugs 'Pārslodzes cilpas manevra laikā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Rezultāti un secinājumi:
19. punktā aprēķinātais lidojuma ātrums ir vienāds ar 80,91 m/s (291,276 km/h) un pārslodze ir vienāda ar 2,996. Salīdzinot iegūtos rezultātus ar pašrakstītāja rezultātiem, var secināt, ka darbs ir izpildīts pietiekami precīzi, jo pēc pašrakstītāja datiem 19. punktā ātrums ir vienāds aptuveni ar 315 km/h, bet pārslodze ar 3,7. Kļūda iespējams radusies cilvēka kļūdas dēļ iegūstot datus – atliekot leņķus, mērot rādiusus un aprēķinot datus. Tas viss kopā arī ir izveidojis šādu kļūdu un novirzi no teorētiskā modeļa.
Var redzēt, ka cilpas augšējos punktos (12 un 13) pārslodze, kā arī ātrums tuvojas un sasniedz savas minimālās vērtības, turpretī zemākajos punktos (6 un 19) šiem parametriem ir maksimums, jāņem vērā, ka kļūdu summēšanas dēļ mūsu grafiks ir nedaudz nobīdīts un nav precīzs.
Jāpiezīmē, ka tā kā nebija datu 15. mērījumā, ka 15. mērījumu gan pārslodzē, gan ātrumam tika ņemta vidējā vērtība starp 14. un 16. mērījumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants