Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakses atskaite pirmsskolā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Pašanalīze
Rīta cēlienā bērniem interešu centrā izliktie apģērbi interesi neizrādīja, pat pie viņiem īsti nepiegāja. Bērni rīta pusē bija tādi kā samiegojušies, daži atnāca jau raudoši un pārdzīvoja vecāku aiziešanu, līdz ar to pagāja salīdzinoši ilgs laiks līdz varēja bērnus nomierināt un atrast viņiem piemērotu nodarbošanos, jo arī bērnu uzvedība bija iemesls viņu neieinteresētībai, kam pamatā var būt dažādi iemesli – bērns ir neizgulējies, izsalcis, nemierīgs, apslimis.
Rīta aplī bērni sākumā labprāt klausījās skolotājas runā un vēroja atnākušo ciemiņu taču, drīz vien uzmanība vairāk pievērsās blakuslietām un atsevišķu bērnu uzmanība palika nenoturīga, kurai var būt iemesls gan tas, ka bērnam šis temats neinteresē vairs vai par iemeslu var būt tas, ka saruna izvērtās par garu un mazā bērna uzmanība nenoturējās un pievērsās citām viņa prāt interesantākām nodarbēm un vairs neklausījās skolotājas teiktajā, jo bērns pats nosaka savu dienas ritmu. (Narnicka, Fjodorova u.c., 1996)
Pastaigas laikā dažu bērnu aktīvā iesaistīšanās Lellītes Lotes aprūpē, šūpināšanā un rotaļu laukuma izrādīšanā, šķita interesanta un jauka, jo bērns savās rotaļās atdarina un izmanto to, ko apkārtne viņam sniedz. Atdarina tās darbības, kuras redz sev apkārt. (Dzintere u.c. 2000)
Pēcpusdienas cēlienā bērni brīvi izvēlējās darbības veidus un daži izvēlējās rotaļāties ar lellēm, tās apģērbjot un pārģērbjot, kur arī es kā skolotāja piedalījos, lai palīdzētu uzvilkt kādu apģērba gabalu, kas bērnam sagādāja grūtības. Un ar šādu manu līdzdalību, ar bērniem raisās pat neliela saruna par to, kur katra no lellēm dosies – uz veikalu, uz māju, gulēt, ēst utml.. Pieaugušā līdzdalība bērna rotaļās, dotais atbalsts, padoms, ieteikums vai aizrādījums veicina bērna koncentrēšanos sarežģītāku darbību izpildei. (Pučure, 2000)

Autora komentārsAtvērt
Atlants