Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketi', 1.
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketi', 2.
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketi', 3.
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketi', 4.
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketi', 5.
  • Konspekts 'Apkārtējā vide kā patērētāju determinējošu faktoru kopums un to pētīšana mārketi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētājus var iedalīt vairākās grupās pēc segmentācijas pazīmēm, tās ir ģeogrāfiskās, demogrāfiskās, sociāli ekonomiskās, nacionālās, kultūras, personiskās un rīcības pazīmes.
Ģeogrāfiskās pazīmes var izdalīt trīs kategorijās:
1. lielas pilsētas (piemēram, Rīga, Ventspils, Liepāja, Daugavpils un pilsētas ar lielu iedzīvotāju skaitu);
2. vidējas pilsētas;
3. mazpilsētas ( pilsētas, ciemati, apdzīvotas vietas).
Demogrāfiskās pazīmes. Patērētājus var iedalīt atkarība no vecuma, dzimuma, ģimenes lieluma, tās dzīvesveida. Patērētāja orientējošais vecums varētu būt no 7 līdz 60 gadiem. Iedalot patērētājus pēc dzimuma, nav novērojama liela atšķirība. Būtisks ir ģimenes dzīvesveids, bērnu un vecāku intereses, vajadzības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants