Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 1.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 2.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 3.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 4.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 5.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 6.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 7.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 8.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 9.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 10.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 11.
  • Referāts 'Interneta reklāma un tās novērtējums', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Interneta reklāmas būtība    4
  Interneta reklāmas novērtējums    7
  Secinājumi    10.lpp.
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
• Reklāmas izplatīšanas līdzekli ir ļoti dažādi. Viens no tiem ir internets.
• Internets ir jaunākais no masu informācijas izplatīšanas līdzekļiem.
• Šodien internetu var aplūkot kā efektīvu tirdzniecības un reklāmas līdzekli.
• Speciālisti sāk apzināties, ka internets ir viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt kārdinošo un grūti sasniedzamo auditoriju.
• Laba stratēģija un efektīvs radošs izpildījums ir būtiskas sastāvdaļas, lai interneta reklāma varētu parādīt patieso jaudu un sniegt maksimālu efektu.
• Interneta mārketinga mērķiem ir jāsaskan ar kompānijas komunikāciju mērķiem, paredzētajiem vēstījumiem, mērķauditoriju, vēlamo reakciju un termiņu, līdz kuram jānotiek reakcijai.
• Pastāv dažādi interneta reklāmas veidi: banneri, video reklāma, teksta saites un citi.
• Par interneta reklāmas pieprasījuma pieaugumu liecina gan regulāri apkopotie pasaules tirgus dati, gan arī pats reklāmas pieaugums, kuru var konstatēt, atverot jebkuru portālu.
• Arvien vairāk tiek domāts par to, kā ievērot gan lietotāju, gan reklāmas devēju intereses, izvairoties no agresīviem reklāmas formātiem.
• Jau patlaban pieejamie tehniskie risinājumi ļauj apgalvot, ka internetā iespējams realizēt visplašākās radošās ieceres.
• Latvijas aktīvo interneta lietotāju skaits ir pārkāpis viena miljona robežu un ikdienu internetam pievēršas jauna auditorija, kas strādā, pērk preces, meklē pakalpojumu informāciju. Tas, savukārt, veicina interneta reklāmas aktivitāšu daudzumu un efektivitāti.
• Latvijā reklāma internetā bieži tiek uzskatīta par sekundāru atbalstu kampaņās, ne primāro.
• Interneta reklāmas priekšrocības ir skaidri redzamas, tāpēc nav šaubu par to, ka nākotnē Latvijā interneta reklāma saņems ļoti svarīgu lomu reklāmas nozarē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants