Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kā taupīt klientu laiku', 1.
  • Konspekts 'Kā taupīt klientu laiku', 2.
  • Konspekts 'Kā taupīt klientu laiku', 3.
  • Konspekts 'Kā taupīt klientu laiku', 4.
  • Konspekts 'Kā taupīt klientu laiku', 5.
  • Konspekts 'Kā taupīt klientu laiku', 6.
  • Konspekts 'Kā taupīt klientu laiku', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Klienti vēlas ātru un efektīvu apkalpošanu, tādēļ var teikt, ka ātrums ir efektivitātes rādītājs. Bet kādēļ ātrumam tiek piešķirta tik liela nozīme? Manuprāt, ikviens kādreiz ir iedomājies, ka diena ir par īsu, la pagūtu izdarīt iecerēto, un rodas vēlme „ pielikt” diennaktij klāt vēl pāris stundiņas. Laiks skrien ātri, it īpaši raugoties atpakaļ, tādēļ diennaktī atvēlētās stundas ir vairāk nekā zelta vērtas. Runājot par apkalpošanu (veikalā, organizācijā, iestādē u.tt), klients būs apmierināts, ja šis process aizņems pēc iespējas mazāk viņa dārgā laika. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants