Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Mārketinga komunikāciju plāns', 1.
  • Paraugs 'Mārketinga komunikāciju plāns', 2.
  • Paraugs 'Mārketinga komunikāciju plāns', 3.
  • Paraugs 'Mārketinga komunikāciju plāns', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga komunikāciju plāns tiek veidots jauna uzņēmuma SIA „Livre” atklāšanai. Uzņēmums atrodas Madonā, Tirgus ielā 3, pašā centrā. SIA „Livre” ir kafejnīca – lasītava, tas nodarbojas ar grāmatu mazumtirdzniecību, kā arī piedāvā lasītavas un kafejnīcas pakalpojumus. Uzņēmuma atklāšanas pasākumi norisināsies 2 dienu garumā, š.g. 27. un 28. augustā, kuru laikā varēs iepazīties ar uzņēmumu un tā piedāvājumu.

Mērķauditorija:
Tā kā uzņēmums atrodas Madonā, tad mērķauditorija būs Madonas un tās apkārtnes iedzīvotāji. Uzņēmuma atklāšanas pasākumus varēs apmeklēt jebkura vecuma, tautības, sociālā stāvokļa cilvēki, jo uzņēmuma piedāvātā produkcija ir aktuāla plašai auditorijai. Atklāšanas pasākumi ieinteresēs visas vecuma grupas, tiek padomāts gan par bērniem, gan pieaugušajiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants