Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Virzīšanas kompleksa elementu klasifikācija, tās veidošanās īpatnības', 1.
  • Referāts 'Virzīšanas kompleksa elementu klasifikācija, tās veidošanās īpatnības', 2.
  • Referāts 'Virzīšanas kompleksa elementu klasifikācija, tās veidošanās īpatnības', 3.
  • Referāts 'Virzīšanas kompleksa elementu klasifikācija, tās veidošanās īpatnības', 4.
  • Referāts 'Virzīšanas kompleksa elementu klasifikācija, tās veidošanās īpatnības', 5.
  • Referāts 'Virzīšanas kompleksa elementu klasifikācija, tās veidošanās īpatnības', 6.
  • Referāts 'Virzīšanas kompleksa elementu klasifikācija, tās veidošanās īpatnības', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Kā arī var pievienot produkta vērtībai kādu papildu elementu. Piemēram, ielikt kādu rotaļlietu, kuru bērns varētu kolekcionēt. Tādēļ, produktu var iepirkt tikai ar mērķi savākt rotaļlietu kolekciju. Šajā gadījumā, produktu īpašības nebūs tik svarīgas, ka šī pievienota rotaļlieta. Tas kļūst par primāro motivatoru, kas īstermiņa dod impulsu iegādāties produktu. Stimulēšanas uzdevums ir efektīvāk virzīt preci no ražotāja līdz pircējiem.
Autors uzskata, ka šī metode ir ļoti efektīva, jo patērētājs var iegādāties preci nevis savas vajadzības apzināšanas iemesla dēļ, bet sakarā ar īslaicīgi piedāvāto pirkuma izdevīgumu.
Mūsdienās cilvēki ar vien vairāk gaida no uzņēmumiem individuālu pieeju pret sevi. To ir iespējams īstenot izmantojot tiešo mārketingu, kas balstās uz priekšnoteikumu, ka visi klienti nav līdzīgi un izvēloties pareizu pieeju noteiktai mērķauditorijai var sasniegt vēlamus rezultātus. Jo grūtāki ir laiki, jo vairāk tiek novērtēts tiešais mārketings, tāpēc ka uzreiz ir redzams rezultāts, ko gūst no ieguldījuma.
„Tiešās mārketinga komunikācijas (TMK) ir informācijas izplatīšana un patērētāju datu bāzes veidošana, ieskaitot pamatdatus un darbības tirgū raksturojumu, lai šo informāciju izmantotu patērētāju piesaistīšanas, noturēšanas un lojalitātes nodrošināšanas nolūkā”.
Tiešā pārdošana ir process, kurā nepārtraukti, personiski komunicējas pārdevējs un pircējs. Autors uzskata, ka šī metode strauji attīstījās pēdējā desmitgadē pateicoties tehnoloģijas attīstībai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants