-
Virzīšanas kompleksa elementu klasifikācija, tās veidošanās īpatnības
Kā arī var pievienot produkta vērtībai kādu papildu elementu. Piemēram, ielikt kādu rotaļlietu, kuru bērns varētu kolekcionēt. Tādēļ, produktu var iepirkt tikai ar mērķi savākt rotaļlietu kolekciju. Šajā gadījumā, produktu īpašības nebūs tik svarīgas, ka šī pievienota rotaļlieta. Tas kļūst par primāro motivatoru, kas īstermiņa dod impulsu iegādāties produktu. Stimulēšanas uzdevums ir efektīvāk virzīt preci no ražotāja līdz pircējiem.
Autors uzskata, ka šī metode ir ļoti efektīva, jo patērētājs var iegādāties preci nevis savas vajadzības apzināšanas iemesla dēļ, bet sakarā ar īslaicīgi piedāvāto pirkuma izdevīgumu.
Mūsdienās cilvēki ar vien vairāk gaida no uzņēmumiem individuālu pieeju pret sevi. To ir iespējams īstenot izmantojot tiešo mārketingu, kas balstās uz priekšnoteikumu, ka visi klienti nav līdzīgi un izvēloties pareizu pieeju noteiktai mērķauditorijai var sasniegt vēlamus rezultātus. Jo grūtāki ir laiki, jo vairāk tiek novērtēts tiešais mārketings, tāpēc ka uzreiz ir redzams rezultāts, ko gūst no ieguldījuma.
„Tiešās mārketinga komunikācijas (TMK) ir informācijas izplatīšana un patērētāju datu bāzes veidošana, ieskaitot pamatdatus un darbības tirgū raksturojumu, lai šo informāciju izmantotu patērētāju piesaistīšanas, noturēšanas un lojalitātes nodrošināšanas nolūkā”.
Tiešā pārdošana ir process, kurā nepārtraukti, personiski komunicējas pārdevējs un pircējs. Autors uzskata, ka šī metode strauji attīstījās pēdējā desmitgadē pateicoties tehnoloģijas attīstībai.
…
Milzīgs skaits dažādu uzņēmumu ik dienu tirgū piedāvā līdzīgas preces un pakalpojumus, kurus patērētājs diezgan bieži pat nevar atšķirt vienu no otras. Papildus tām laiku pa laikam parādās jaunas preces un pakalpojumi, kurus cilvēki nepamana vai neiegādājas informācijas trūkuma dēļ. Katra uzņēmuma mērķis ir panākt, lai patērētājs nopirka tieši viņu produktu, tāpēc, pēc autora viedokļa, tik nepieciešams sniegt cilvēkiem informāciju par uzņēmuma precēm un pakalpojumiem, kā arī par to cenu, kvalitāti, īpašībām, izcelt produktu priekšrocības salīdzinājuma ar konkurentu piedāvājumiem, kā arī paziņot vietu, kur attiecīgo produktu var apskatīt un nopirkt. To arī sauc par virzīšanu tirgū.