Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 1.
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 2.
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 3.
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 4.
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 5.
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 6.
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 7.
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 8.
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 9.
  • Referāts 'Reklāmas menedžments', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas iedarbības principi    4
2.  Reklamēšanas veidi    4
3.  Reklāmas ietekmēšanas instrumenti    5
3.1.  Formas    5
3.2.  Krāsu nozīme un ietekme    7
3.3.  Novietojums    9
3.4.  Objektu izmērs    9
  Literatūras saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas menedžments rada pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana. Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu.
Reklāmas psiholoģija – veic psiholoģiskus pētījumus un atklāj reklāmas komunikāciju likumsakarības un palīdz izveidot efektīvāku reklāmu.
Psihologs palīdz izstrādāt tādu reklāmu, lai tā ne vienkārši iedarbotos uz cilvēka saprāta, bet pats galvenais, uz jūtām. Reklāmai jāpatīk cilvēkam, pēc viņas ir jāpaliek mīkstas nogulsnes no redzēta, jāiegaumējās skanīgam un lakoniskam lozungam. Cilvēks neapzinās, ka reklāma jau strādā ar viņa iekšējo pasauli. Bet pēc neilga laika zemapziņa izpildīs savu darbu. Cilvēks sāk aizdomāties par piedāvāto preci, par kompānijas pakalpojumiem. Sarunā par analoģiskām tēmām automātiski iznirst informācija par redzētu, tāpēc ka tā atstāja pozitīvo iespaidu, un cilvēki sāk izrādīt interesi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants