• Reklāma nedrīkst melot, bet drīkst nepateikt visu līdz galam

     

    Eseja1 Ekonomika

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāma nedrīkst melot, bet drīkst nepateikt visu līdz galam', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir darbība vai materiāls, kuras pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu indivīdu vai ideju. Latvijas likumdošanā ir teikts, ka reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, kā arī tā nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, protams tā arī nedrīkst būt maldinoša. Tas nozīmē, ka reklāma nedrīkst klaji melot patērētājam, bet tajā nav jābūt pateiktam visam par preci, kuru tā reklamē, piemērām, kā prece tiek ražota, tās cenu, u.c.
Domāju, ka pamatprincipu „Reklāma nedrīkst melot, bet drīkst visu nepateikt līdz galam” izmanto ļoti daudzās reklāmās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants