Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 20.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 21.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 22.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 23.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 24.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 25.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 26.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 27.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 28.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas politikas jēdziens    4
2.  Reklāmas plānošanas būtība un principi    5
3.  Mērķu, uzdevumu un stratēģijas izvirzīšana    6
4.  Reklāmas mērķtirgus noteikšana    10
5.  Reklāmas veidu izvēle    12
6.  Kampaņu naudas plūsmas plāns    15
  Nobeigums    17
  Izmantotās literatūras avoti    18
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā tirgus ekonomikas apstākļos mums ir dota iespēja izvēlēties. Izvēlēties preces, pakalpojumus, dzīves veidu utt. Katrs uzņēmējs neapšaubāmi grib, lai izvēlas viņa piedāvato preci vai pakalpojumu. Pieredzējis uzņēmējs teiks, ka preci ir jāvirza visos iespējamos veidos, savādāk tās vietu aizņems konkurents.
Katrā uzņēmumā vadība risina stratēģiskos uzdevumus, no kuriem arī ir reklāmas jautājumi. Reklāmas politika uzņēmumā ir viena no noieta politikas sastāvdaļām; bez tās nevar mūsdienās neviens uzņēmums t.sk. tirdzniecība. Uzņēmumos ar reklāmu un mārketinga pasākumiem nodarbojas atsevišķi speciālisti vai, mazākās firmās – pati vadība.
Referāta mērķis ir izpētīt reklāmas politikas būtību tirdzniecībā, kā arī reklāmas plāna un budžeta izstrādi konkrētajā tirdzniecības firmā.
Referāta uzdevumi:
1.Noskaidrot reklāmas būtību tirdzniecībā;
2.Izpetīt reklāmas pasākumu plānošanu;
3.Apskatīt reklāmas mērķtirgus noteikšanas un reklāmas metožu izvēles principus;
4.Izanalizēt SIA “Viesturs” budžeta sastādīšanas un vērtēšanas procesu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants