Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 1.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 2.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 3.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 4.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 5.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 6.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 7.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 8.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 9.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 10.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 11.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 12.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 13.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 14.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 15.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 16.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 17.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 18.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 19.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 20.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 21.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 22.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 23.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 24.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 25.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 26.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 27.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 28.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 29.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 30.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 31.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 32.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 33.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 34.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 35.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 36.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 37.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 38.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 39.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 40.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 41.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 42.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns pašdarināto rotu veikalam SIA "Pēdiņas"', 43.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa ideja    2
2.  Uzņēmuma apraksts, tā priekšrocības un trūkumi    3
3.  Uzņēmuma mārketinga mērķu un uzdevumu noteikšana    4
4.  Uzņēmuma vides raksturojums    5
4.1.  Uzņēmuma mikrovides raksturojums    5
4.2.  Uzņēmuma makrovides faktoru analīze    7
5.  Tirgus informācijas savākšana un apkopošana    9
6.  Tirgus segmentēšana    17
6.1.  Patērētāju vajadzību raksturojums    17
6.2.  Mērķa tirgus noteikšana un raksturojums    17
7.  Produkta raksturojums    18
7.1.  Izvēlētā produkta klasifikācija    18
7.2.  Produkta izvēles kritēriji    18
7.3.  Preču kataloga izveide    20
7.4.  Preces iesaiņojums un apkalpošanas serviss    31
7.5.  Produkta marka    32
7.6.  Stratēģija produkta virzīšanai tirgū    32
8.  Uzņēmuma konkurentu noskaidrošana un analīze    34
9.  Produkta cenas noteikšana    36
9.1.  Pašdarināto rotaslietu un suvenīru cenu ietekmējošo faktoru noteikšana    36
9.2.  Mērķu formulēšana attiecībā uz produkta cenu un cenas noteikšanas metodes izvēle    37
9.3.  Galīgās cenas noteikšana, pamatojoties uz uzņēmuma izmaksām    38
9.4.  Cenu startēģiju izstrādāšana    39
Darba fragmentsAizvērt

5. Tirgus informācijas savākšana un apkopošana
Mūsu veiktajā anketēšanā tika aptaujāti 30 respondenti no Valsts Priekuļu lauksaimniecības tehnikuma. Anketēšanas mērķis bija noskaidrot kā uzņēmumam piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu.
1. jautājumā centāmies noskaidrot cik reizes mēnesī katrs respondents iegādājas jaunas rotaslietas vai aksesuārus. 14 respondenti jeb 46,67% no visiem 30 aptaujas dalībniekiem atklāja, ka iegādājas jaunas rotaslietas un aksesuārus 1 – 2 reizes mēnesī, 2 respondenti jeb 6,67% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 6 respondenti jeb 20% jaunus aksesuārus iegādājas 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 8 respondenti jeb 26,67% izvēlējās atbildi “cits variants”. 5 respondentes jeb 33,33% no 15 aptaujas dalībniecēm aksesuārus iegādājas 1 – 2 reizes mēnesī, 1 respondente jeb 6,67% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 4 respondentes jeb 26,67% iegādājas jaunus aksesuārus 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 5 respondentes jeb 33,33% izvēlējās atbildi “cits variants”. No 15 vīriešiem, kuri piedalījās aptaujā, 9 respondenti jeb 60% atbildēja, ka iegādājas jaunus aksesuārus 1 – 2 reizes mēnesī, 1 respondents jeb 6,67% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 2 respondenti jeb 13,33% jau biežāk – 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 3 respondenti jeb 20% izvēlējās atbildi “cits variants”. Vecuma grupā no 15 – 20 gadiem tika aptaujāti 24 cilvēki. 12 respondenti jeb 50% jaunus aksesuārus iegādājas tikai 1 – 2 reizes mēnesī, 2 respondenti jeb 8,33% to dara 2 – 3 reizes mēnesī, 6 respondenti jeb 25% iegādājas jaunus aksesuārus 3 un vairāk reizes mēnesī, bet tikai 4 respondenti jeb 16,67% izvēlējās atbildi “cits variants”. Vecuma grupā no 20 – 30 gadiem tika aptaujāts viens respondents. Viņš atzinās, ka jaunus aksesuārus iegādājas 1 – 2 reizes mēnesī. Savukārt vecuma grupā no 30 gadiem un vairāk tika aptaujāti 5 cilvēki. 1 respondents jeb 20% jaunus aksesuārus iegādājas 1 – 2 reizes mēnesī, neviens respondents neiegādājas jaunus aksesuārus 2 – 3 un vairāk reizes mēnesī, bet 4 respondenti jeb 80% izvēlējās atbildi „cits variants”. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants