Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 1.
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 2.
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 3.
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 4.
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 5.
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 6.
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 7.
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 8.
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 9.
  • Eseja 'Pašvaldību vēlēšanu komunikācija', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Iemesls, kāpēc tika izvēlēta konkrētā situācija, ir ļoti vienkāršs- ņemot vērā faktu, ka tieši šobrīd pašvaldību vēlēšanu tematika ir ļoti aktuāla ikvienam savu pilsētu un valsti cienošam un par nākotni domājošam Rīgai piederīgam pilsonim, jautājums par pieejamās politiskās informācijas kvalitāti ir ļoti būtisks. Par cik šobrīd sabiedrībā populārākais un visplašāk izmantotais interaktīvais „medijs” ir internets, tad analīze tiks veikta par internetā atrodamās informācijas klāstu (tekstu, vizuālo informāciju, video materiāliem, statistiku u.c.), ko piedāvā gan atsevišķi interneta ziņu portāli, gan arī Latvijas lielāko laikrakstu un televīzijas kanālu interneta vietnes. Analizējot konkrēto komunikācijas situāciju, par vispiemērotāko teorētisko pieeju tika pieņemta teorētiskā perspektīva, kas apgalvo, ka mediju saturu ietekmē mediju rutīna jeb mediju dienaskārtība- balstoties uz saviem uzskatiem par to, kāda veida informācija ir svarīgākā, mediju darbinieki to šķiro1. Cik precīzi un vai vispār mediji atspoguļo objektīvu realitāti? Problēma ir tā, ka nepastāv tāda lieta kā objektīvs novērotājs un komentētājs- mēs visi lietojam pieredzi, savu individualitāti, zināšanas, lai interpretētu to, ko redzam. Labākais, ko var darīt- salīdzināt mediju realitāti ar sociālo realitāti2. Par iemeslu šādai izvēlei ir tas, ka šī pieeja uzskatāmi atspoguļo izvirzītās problēmas cēloņus un atklāj cēloņsakarības saistībā ar politiskās informācijas atspoguļojumu mediju sniegtajā informācijā internetā un sabiedrības attieksmi un reakciju uz to.

Attiecīgās komunikācijas situācijas analīzē aplūkotā galvenā problēma ir jautājums par to, cik patiesa, objektīva un vispusīga ir mediju piedāvātā informācija par pašvaldību vēlēšanu kandidātiem- vai ar to pietiek, lai izdarītu pareizo izvēli? …

Autora komentārsAtvērt
Atlants