Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 25.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 26.
  • Referāts 'Jaunizveidota uzņēmuma mārketinga vides analīze un darbības plānošana', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma un preces īss apraksts    5
2.  Mārkatinga vides analīze    6
2.1.  Mārketinga mikrovides analīze    6
2.1.1.  Uzņēmums un tā struktūra    6
2.1.2.  Pircēji    7
2.1.3.  Piegādātāji    7
2.1.4.  Starpnieki    8
2.1.5.  Konkurenti, to analīze    9
2.2.  Mārketinga makrovides analīze    11
2.2.1.  Demogrāfiskais faktors    11
2.2.2.  Sociālekonomiskais faktors    11
2.2.3.  Nozares analīze    11
2.2.4.  Tehnoloģiskais faktors    13
2.2.5.  Kultūras un izglītības faktors    13
2.2.6.  Politiski tiesiskais faktors    13
2.3.  SVID analīze    14
3.  Mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas un darbības plānošana    16
3.1.  Mērķi un stratēģija    16
3.2.  Mērķa tirgus, segmenti un pozicionēšana katrā no tiem    18
3.3.  Pārdošanas prognozes    19
3.4.  Darbības plānošana    20
3.4.1.  Produkts    20
3.4.2.  Cenu veidošana    22
3.4.3.  Komunikācija ar patērgātājiem    23
3.4.4.  Mārketinga aktivitāšu kalendārais gads    24
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās konkurence ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa un tas ir galvenais, taču ne vienīgais cēlonis, kādēļ daudz jauni uzņēmumi bankrotē neilgi pēc to atvēršanas. Tādēļ ļoti būtiska ir tirgus izpēte – kādi riski un kādas iespējas tajā pastāv, un kā plānotais bizness konkrētajā tirgū varētu attīstīties.
Daudzās skolās obligāta prasība ir mācību grāmatu apvākošana, taču lielai daļai skolēnu grāmatas nav apvākotas, lai gan kancelejas preču tirgus ir plašs un samērā pārpildīts ar visdažādāko izmēru un cenu grāmatu vāciņiem. Iespējams tas ir tādēļ, ka skolēnam nav laika, lai ietu uz grāmatnīcām un meklētu atbilstošus vāciņus savām grāmatām, kuras šobrīd lielākā daļa ir nestandarta izmēru. Iespējams tādēļ, ka pašam apvākot grāmatu ir pietiekami sarežģīti, nav vēlēšanās. Tādējādi tika saskatīta brīva tirgus niša – nestandarta izmēru grāmatu apvākošana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants