Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 1.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 2.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 3.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 4.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 5.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 6.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 7.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 8.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 9.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 10.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 11.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 12.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 13.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 14.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 15.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 16.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 17.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 18.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 19.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 20.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 21.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 22.
  • Referāts 'Skolotāju kavējumi', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
  Saīsinājumu un terminu skaidrojums    6
Darba fragmentsAizvērt

Ieteikumi, secinājumi
Nostiprinājušos uzskatu maiņa ir ilgstošs process, jo jāmainās gan uzskatiem par to, kas ir labs mācību process un sasniedzamais rezultāts, gan jāpilnveido zināšanas par veidiem, kā īstenot uzskatu maiņu, kā arī jāpilnveido prasmes, kas nepieciešamas uz skolēna mācīšanos orientēta procesa organizēšanai. Ir saprotami, ja skolotājs izjūt diskomfortu un nevēlēšanos mainīt jau nostiprinājušos paradumus, bet, redzot izmaiņas skolēnu sasniegumos un attieksmē, skolotāja motivācija mainīt savu darbību nostiprinās un skolotājs mērķtiecīgi pilnveido profesionālās kompetences.

Autora komentārsAtvērt
Atlants