Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 1.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 2.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 3.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 4.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 5.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 6.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 7.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 8.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 9.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 10.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 11.
  • Paraugs 'Uņēmējdarbības kvantitatīvā analīze, matemātiskie modeļi', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    3
1.2.  SSL organizatoriskā struktūra    3
2.  Uzņēmējdarbības kvantitatīvā analīze    4
2.1.  Nelineārās programmēšanas modelis (NP)    4
2.2.  Lineārās programmēšanas (LP) uzdevuma modelis ar minimizējamo mērķa funkciju    5
2.3.  Daudzkritēriju optimizācijas modelis    6
2.4.  Dinamiskās programmēšanas modelis (uzdevums par mugursomu)    7
2.6 .  Klasiskais transporta uzdevuma modelis    9
2.7.  Transporta uzdevums ar komunikāciju ierobežojumiem    10
2.8.  TU norīkojumu uzdevuma modelis    11
2.9.  TU modifikācija - uzdevums par diližansu    12
Darba fragmentsAizvērt

2.9. TU modifikācija - uzdevums par diližansu
Problēma: SEVERSTAĻLAT savai ražotnei izejvielas iegādājas no rūpnīcas Čerepovecā, Krievijā. Piegāde iespējama ar dažādiem kravu pārvadājumu veidiem pa jūru ar kuģi, pa dzelzceļu un ar autotransportu uz attiecīgām SEVERSTAĻLAT noliktavām Rīgā – Rīgas brīvostā, ostā Bolderājā un SEVERSTAĻLAT teritorijā Brīvības gatvē 201, no kurām attiecīgi pa dzelzceļu vai ar auto izejvielas tiek nogādātas uz ražotnes noliktavu. Ir nepieciešams optimizēt veicamo darbību atsevišķos posmus, lai minimizētu kopējās izmaksas
Mērķis: minimizēt izmaksas.
Gaidāmais rezultāts: Izejvielu transportēšanas un uzglabāšanas struktūras (no ražotāja līdz ražotnei)optimizācija
4 etapi
10 iespējamie darba veikšanas punkti
19 darbu izpildes alternatīvas - ceļi
Punkti:
1 –rūpnīca Čerepovecā, Krievijā;
2,3,4 – transporta veidi;
5,6,7 - Tranzīta noliktavas
8,9 – transporta veidi
10 – ražotne Rīgā, Latvijā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants