Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība', 1.
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība', 2.
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība', 3.
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība', 4.
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma :“Kapēc – tapēc ”
Apakštemats :Eksperimenti ar ūdeni
Dominante :Iepazīšanās ar dabu
Pakārtotie mācību priekšmeti : Runas attīstība, matemātika, sociālās zinības, vizuālā māksla.
Mērķi : Veidot bērnu pieredzi par ūdeni kā nedzīvās dabas objektu un tā ietekmi uz dzīvo dabu.
Uzdevumi :
• Veidot izpratni par ūdens īpašībām.
• Attīstīt spēju koncentrēties.
• Attīstīt koordināciju.
• Vingrināt un apgūt jēdzienu “viegls”, “grimst”, “smags”, “peld”.
• Attīstīt savstarpējās sadarbības prasmes, iecietību, spēju sagaidīt savu kārtu.

Atlants