Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 1.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 2.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 3.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 4.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 5.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 6.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 7.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 8.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 9.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 10.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 11.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 12.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 13.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 14.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 15.
  • Konspekts 'Pētījums tirgus analīzē', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Metodoloģija    3
  Pētījuma uzstādījums    3
  Veikala „TOP” raksturojums    3
  Aptaujas anketa    4
  Iegūto datu analīze    6
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Pēc aptaujas anketu apkopošanas un rezultātu analīzes autore izdara sekojošus secinājumus:
1. Lielākā daļa respondentu veikala “TOP” pakalpojumus izmanto katru dienu vai reizi nedēļā.
2. Var secināt, ka visvairāk pircēji iegādājas baltmaizi (34%) un rupjmaizi (26%).
3. Aptaujātie respondenti priekšroku dod FAZER un HANZAS maiznīcas maizēm.
4. Cilvēkiem ir svarīga maizes garša, ne tikai cena. Aptaujā noskaidrots, ka 63% no respondentiem svarīga ir maizes garša un otrajā vietā cena.
5. Veicot aptauju, tika noskaidrots, ka 80% respondenti ir apmierināti ar veikala „TOP” piedāvāto sortimentu.
6. Visvairāk respondentu vēlētos redzēt cenu izmaiņu maizes piedāvātajā sortimentā, un noteikti zemāku, ne augstāku.
7. Cilvēkiem rūp savs veselības stāvoklis un tādēļ lielākajai daļai respondentu ir svarīgi zināt maizes veida ietekmi uz veselības stāvokli.
8. Ir sasniegts pētījuma uzstādījums, jo noskaidrots:
• maizes patēriņa tendences (cik izvēlas veselīgo graudu maizi, cik cita veida maizes šķirnes);
• izvēles atkarība no maizes ražotāju un to ražotās produkcijas atpazīstamības;
• patērētāju izvēles analīze un piedāvātā klāsta izveide attiecīgi pieprasījumam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants