Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Radošums', 1.
  • Prezentācija 'Radošums', 2.
  • Prezentācija 'Radošums', 3.
  • Prezentācija 'Radošums', 4.
  • Prezentācija 'Radošums', 5.
  • Prezentācija 'Radošums', 6.
  • Prezentācija 'Radošums', 7.
  • Prezentācija 'Radošums', 8.
  • Prezentācija 'Radošums', 9.
  • Prezentācija 'Radošums', 10.
  • Prezentācija 'Radošums', 11.
  • Prezentācija 'Radošums', 12.
  • Prezentācija 'Radošums', 13.
  • Prezentācija 'Radošums', 14.
  • Prezentācija 'Radošums', 15.
  • Prezentācija 'Radošums', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Radošums dažādos avotos tiek skaidrots atšķirīgi – kā īpašības jeb iezīmes un kā spējas.
Radošums –kreativitāte ir īpašība būt radošam; spēja radīt jaunas materiālās vai garīgās vērtības vai sakārtot idejas un reālās īstenības parādības īpatnējās attiecības, izteikt oriģinālas , interesantas domas, pieejas u.tml.
Aktuāls bērna radošās pašizpausmes veids pirmsskolas vecumā ir zīmēšana
Radošums izpaužas arī
bērnu rotaļās. Rotaļa ir viena no vadošiem izziņas veidiem pasaulē.
Rotaļa nav tikai atmiņas par jau pieredzēto un pārdzīvoto, tā ir arī radoša pieredzes pārstrādāšana.
Bērnu pilnvērtīgai attīstībai pirmsskolas izglītības ietvaros nepieciešama izziņas interešu un radošās aktivitātes veicināšana.
Ģimene – ir mikrovide, kurā notiek pirmsskolas vecuma bērna audzināšana un izglītošana.
Mācību vide
ir vieta, kur bērns veido savas pieredzes, vērtības, prasmes, mācās veidot attieksmi pret sevi un pasauli, kur mācās iegūt iemaņas un zināšanas.
Mācību vide ir socializācijas vieta, kur bērns stājas mijattiecībās ar pieaugušajiem un bērniem.
Mācību videi ir telpas kategorija (pirmsskolas izglītības iestāde, mājas, apkārtējā kultūrvide) un laika kategorija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants