Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 1.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 2.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 3.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 4.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 5.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 6.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 7.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 8.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 9.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 10.
  • Konspekts 'Viesnīcu ķēdes "The Ritz-Carlton Hotel Company" situācijas analīze', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Analizējot Ritz-Carlton viesnīcu ķēdi un pasaulē plaši atzīto ‘’7 Day Countdown’’, tika identificēts retorisks jautājums: vai 7 dienu darbinieku apmācība ir pietiekošs laiks, lai pielāgotos Ritz-Carlton augstajiem standartiem, kā arī uzņēmuma vīzijai un misijai par izcilu klientu servisu, kas savukārt noved pie 8 % klientu neapmierinātības un nespēj rezultēt apmierinošu viesnīcas noslogojumu vismaz 80 % apmērā. Lai noskaidrotu iespējamo risinājumus, tika noteikti seši potenciālie alternatīvu risinājumi, kur katrs tika analizēts ar pozitīvajiem un negatīvajiem aspektiem ieviešanas gadījumā. Izvirzītie alternatīvu risinājumi piedāvā gan pagarināt apmācību procesu, gan atstāt to kā ir, taču būtiski mainīt šo apmācību procesu, kā arī citas alternatīvas. Mūsuprāt, lai viesnīcu ķēde efektīvi darboties ir nepieciešams ieviest apmācības, tās veicot paralēli būvniecības darbiem, lai atbildīgajām personām būtu vairāk laika atlasīt atbilstošus darbiniekus.
Kas attiecās uz viesnīcas noslogojumu, lai nodrošinātu šo noslogojumu 80 % apmērā, it īpaši viesnīcas atklāšanas gadā, jāveido ne tikai grandioza atklāšana, bet arī katru mēnesi kāds tematiskais pasākums un īpašie piedāvājumi, tādējādi piesaistot potenciālos klientus. Tematiskie pasākumi varētu klasificēties kā konferences un dažādi koncerti. Šāda darbība, protams, prasītu papildus investīcijas, bet skatoties ilgtermiņā, šīs investīcijas tiktu atpelnītas, jo viesnīcai papildus nāktu klāt arī citādas izklaidējošas un izglītojošas funkcijas, kas noteikti uzlabotu viesnīcas potenciālo noslogojumu. Darbs tika izstrādāts 3. gada studiju laikā, ‘’Pakalpojuma un tūrisma mārketinga’’ ietvaros, pasniedzējas Vinetas Apses vadībā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants