Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Automobiļa "Ford" reklāmas zīmes attīstība', 1.
  • Referāts 'Automobiļa "Ford" reklāmas zīmes attīstība', 2.
  • Referāts 'Automobiļa "Ford" reklāmas zīmes attīstība', 3.
  • Referāts 'Automobiļa "Ford" reklāmas zīmes attīstība', 4.
  • Referāts 'Automobiļa "Ford" reklāmas zīmes attīstība', 5.
Darba fragmentsAizvērt

No paša sākuma Henrijs Fords gribēja ražot masveida automobiļus, kuriem būtu ļoti vienkāršs dizains un zema cena. Tajos laikos ļoti nedaudzi varēja atļauties automobili. Toties Fords gribēja „uzlikt pasauli uz riteņiem”, un tāpēc tiecās taisīt mašīnu tādu, lai tā būtu pieejama ļoti plašiem tautas slāņiem.

Pirmie soļi.
Pirmajos pastāvēšanas gados kompānija Ford, tāpat kā citi auto ražotāji tajā laikā, ražoja automobiļus tikai pēc pasūtījuma. Toreiz automobili būvēja burtiski kā māju. Sākumā mehāniķis un viņa brigāde meklēja un pasūtīja vajadzīgās detaļas, bet pēc tam sāka pakāpenisku automobiļa salikšanu sākot no šasijas un nesošā rāmja. Nedaudz vēlāk vienu automobili sāka likt kopā jau vairākas atsevišķas brigādes, kas paātrināja ražošanas procesu. Fordam patstāvīgi trūka kvalificētu strādnieku automobiļu ražošanai, ko sauc par „roku darbu”. Ražošanas līmenis kļuva zems, bet automobiļa cena joprojām netika pazemināta sakarā ar kvalificētu mehāniķu augstajam algām.

Eksperiments.
Lai sasniegtu savu mērķi un radītu tautas automobili, Henrijam Fordam bija nepieciešams paaugstināt uzņēmuma ražošanas efektivitāti. Detroitas rūpnīcā viņš mēģināja realizēt jaunu darba shēmu. Jauno automobiļu šasijas savienoja ar izturīgu trosi. Gar šo līniju lika stāties strādniekiem, kuri sāka nodarboties ar automobiļa salikšanu pēc etapa metodes. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants