Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Produkta reklāmas raksturojums', 1.
  • Referāts 'Produkta reklāmas raksturojums', 2.
  • Referāts 'Produkta reklāmas raksturojums', 3.
  • Referāts 'Produkta reklāmas raksturojums', 4.
  • Referāts 'Produkta reklāmas raksturojums', 5.
  • Referāts 'Produkta reklāmas raksturojums', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Kampaņas mērķis: Savdabīgā un netradicionālā veidā, „neuzbāžoties” izreklamēt preci un pakalpojumu, pastāstīt par zīmola priekšrocībām un piedāvājumiem.
Izcelt produktu no pārējo līdzīgo produktu vidus, individualizēt „Zelta zivtiņu” starp pārējām Latvijā piedāvātajām priekšapmaksas mobilo sakaru sarunu kartēm.
Kampaņas mērķauditorija: Lielākoties jaunieši, kas tiecas pēc visa jaunā, ir draudzīgi un dzīvespriecīgi savā starpā un, kuriem nav svešas ikdienas problēmas. Tāpat arī jebkurš, kam patīk vērot sevi un citus „no malas” un, kas prot par to pasmieties!
Galvenie vēstījumi: Būt atvērtiem un izmantojot Zelta zivtiņas un draugu palīdzību, rast risinājumu jebkurās situācijās!
Galvenais sauklis: Būs par ko parunāt!
Mediju kanāli: televīzija; radio; internets- mājas lapa www.zeltazivtina.lv, internet baneti; vides reklama; kinoteātris;

Atlants