Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mācību procesa funkcijas', 1.
  • Referāts 'Mācību procesa funkcijas', 2.
  • Referāts 'Mācību procesa funkcijas', 3.
  • Referāts 'Mācību procesa funkcijas', 4.
  • Referāts 'Mācību procesa funkcijas', 5.
  • Referāts 'Mācību procesa funkcijas', 6.
  • Referāts 'Mācību procesa funkcijas', 7.
  • Referāts 'Mācību procesa funkcijas', 8.
  • Referāts 'Mācību procesa funkcijas', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Mācību procesa darba organizēšana    3
1.  Mācību process    3
2.  Mācību procesa tipi    5
3.  Efektīvs mācību process    5
4.  Mācību procesa likumsakarības    6
  Secinājumi    8
  Izmantotās literatūras un avotu saturs    9
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Iepazīstoties ar teorētisko literatūru, secinu, lai bērns varētu mācīties sekmīgi, skolas galvenais uzdevums ir pastāvīgi un mērķtiecīgi uzlabot skolotāja darbu un sniegt skolēniem kvalitatīvu izglītību, pakārtojot izglītību mūsdienīgas dzīves prasībām un vajadzībām, skolās jārada atbilstoša materiālā bāze, jānodrošina modernu interaktīvo tehnoloģiju apguves pieejamība. Regulāri jāveic bērnu attīstības rezultātu vērtējums un analīze. Nepieciešamības gadījumā jāplāno un jārealizē individuālo darbu mācību vielas nostiprināšanai, kā arī talantu attīstīšanai.
Bērnam jāattīstās kopveselumā, atbilstoši savam vecumposmam, savām fiziskajām īpatnībām apgūstot gan izglītojošos, gan attīstošos, gan audzinošos uzdevumus. Skolotājam mācību procesa laikā svarīgi izvērtēt un plānot gan darbu ar visu klasi frontāli, gan regulāri izvērtēt skolēnu individuālās zināšanas un prasmes.
Ir svarīgi saprast, ka mācību procesa efektivitāti nosaka tas, cik lielā mērā saturīga, aktīva un ilgstoša veidosies sadarbība skolēns – skolotājs, skolotājs-skolēns un skolēns – skolēns.
Mācību procesam nav tikai izglītojošā funkcija, tam ir jāattīstās mijiedarbībā ar audzinošajām un attīstošajām funkcijām.

Atlants