Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 20.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 21.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 22.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 23.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 24.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 25.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 26.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 27.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 28.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 29.
  • Referāts 'Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
2.  Tirdzniecības uzņēmumi    8
2.1.  Vairumtirdzniecības uzņēmumi    8
2.2.  Mazumtirdzniecības uzņēmumi    9
3.  Reklāmas saturs un būtība    11
3.1.  Reklāmas vēsture    11
3.2.  Reklāmas saturs un būtība    12
3.3.  Reklāma – viens no mārketinga komunikācijas kompleksa veidiem    13
4.  Reklāmas politika tirdzniecības uzņēmumā    18
4.1.  Reklāmas mērķi un izmaksas    18
4.2.  Reklāmas ziņojumu izstrāde    24
4.3.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi    25
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēku rīcību ietekmē noteikti motīvi, kas virza uz konkrētiem mērķiem. Reklāmas galvenais mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju. Laba reklāma rada cilvēkā pārliecību, ka tieši reklamētās preces viņam trūkst. Ja vēlmi nav iespējams apmierināt tūlīt, psiholoģiski pareizi ievirzīta reklāma dod motivāciju to īstenot vēlāk, kad ir nepieciešamie līdzekļi. Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt citiem cilvēkiem kādu svarīgu ziņu.
Šīs preces cilvēks var iegādāties tirdzniecības uzņēmumos. Tāpēc arī tirdzniecības uzņēmumi ir ieinteresēti pasniegt ar reklāmas palīdzību sev vēlamo informāciju cilvēkam.
Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes.
Darba mērķis ir noteikt, kā tirdzniecības uzņēmumā veido reklāmas politiku.
Izstrādājot darbu, izvirzīju šādus uzdevumus:
1)Mārketinga teorijas analīze.
2)Noteikt tirdzniecības uzņēmumu veidos un kā tajos, atkarībā no veida, pielieto reklāmu.
3)Noteikt reklāmas politikas veidošanas principus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants