Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 1.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 2.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 3.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 4.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 5.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 6.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 7.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 8.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 9.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 10.
  • Referāts 'Reklāmas sociāli - psiholoģiskā un ekonomiskā ietekme', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas pamats – cilvēku vajadzības    4
2.  Seksuālie stimuli reklāmā    6
3.  Reklāma un ideāli    7
4.  Netiešo reklāmas patērētāju ietekme uz reklāmas tiešo patērētāju    8
5.  Reklāmas darbības negatīvie efekti    9
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko (preci, uzņēmumu, pakalpojumu) populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, preču iesaiņojums, firmas zīmes utt. [5.]
Šodienas situācijā nepietiek ar to, ka uzņēmums attīsta jaunas produktu līnijas, uztur augstu piedāvāto produktu vai pakalpojumu kvalitāti un piedāvā jaunus pakalpojumu veidus, jo patērētāji arvien biežāk vēlas personisku attieksmi un vislabprātāk nekavējoties saņemtu atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem. Patērētājos zināmā mērā pamodusies nostaļģija pēc tiešās pārdošanas situācijas, kāda tā bija seno laiku mazajos veikaliņos, kuros pārdevējs bija personīgi pazīstams ar visiem saviem klientiem, viņu ieradumiem un pastāvīgajiem pirkumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants