-
SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings
Prakses atskaite15 Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība, Vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Uzņēmuma vispārējie darbības principi | 4 |
3. | Uzņēmuma iekšējās vides galvenie faktori | 5 |
4. | Uzņēmuma ārējās vides galvenie faktori | 7 |
5. | Uzņēmuma mārketinga vide un to veidojošie faktori | 10 |
6. | SIA „Šmitiņš un partneri” aptvertie tirgus segmenti | 13 |
7. | Uzņēmuma mārketinga pasākumu izpēte | 15 |
8. | Konkurentu darbības raksturošana | 17 |
9. | SIA „Šmitiņš un partneri” darbs ar klientiem | 19 |
Secinājumi | 20 | |
Priekšlikumi | 21 | |
Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 22 |
Secinājumi
1. Uzņēmums darbojas diferencētā mārketinga stratēģiju – piedāvā gan juridiskos pakalpojumus, gan grāmatvedības pakalpojumus, kā arī izīrē īpašumu.
2. Uzņēmumā nav rakstiski definēti stratēģiskie, operatīvie un taktiskie mērķi.
3. Uzņēmums pārsvarā darbojas ārzemju tirgū, Latvijas klientu ir salīdzinoši maz.
4. Uzņēmumā darbojas mazs darbinieku skaits – 6 darbinieki.
5. Reklāma ir tikai mutiska – klienti popularizē uzņēmuma darbību, tāpēc uzņēmuma darbinieki kvalitatīvi apkalpo visus klientus.
6. Uzņēmuma patērētāji pārsvarā ir ārzemju uzņēmumi ar ienākumu līmeni virs vidējā.
7. Klienti ir lojāli pret uzņēmumu un nemaina pakalpojumu sniedzēju.
8. Uzņēmums apkalpo ļoti mazu daļu no visiem potenciālajiem klientiem, jo strādā pārsvarā tikai ar patstāvīgajiem klientiem.
…
Prakses atskaitē tiks apskatīts uzņēmums, kurā mārketings nav attīstīts, bet uzņēmums strādā ar peļņu un veiksmīgi apkalpo gan retos pašmāju patērētājus, gan ārzemju klientus no Krievijas un vairākām Eiropas valstīm.