Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 1.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 2.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 3.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 4.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 5.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 6.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 7.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 8.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 9.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 10.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 11.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 12.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 13.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 14.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 15.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 16.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 17.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 18.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 19.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 20.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 21.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 22.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 23.
  • Prakses atskaite 'SIA "Šmitiņš un partneri" mārketings', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma vispārējie darbības principi    4
3.  Uzņēmuma iekšējās vides galvenie faktori    5
4.  Uzņēmuma ārējās vides galvenie faktori    7
5.  Uzņēmuma mārketinga vide un to veidojošie faktori    10
6.  SIA „Šmitiņš un partneri” aptvertie tirgus segmenti    13
7.  Uzņēmuma mārketinga pasākumu izpēte    15
8.  Konkurentu darbības raksturošana    17
9.  SIA „Šmitiņš un partneri” darbs ar klientiem    19
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzņēmums darbojas diferencētā mārketinga stratēģiju – piedāvā gan juridiskos pakalpojumus, gan grāmatvedības pakalpojumus, kā arī izīrē īpašumu.
2. Uzņēmumā nav rakstiski definēti stratēģiskie, operatīvie un taktiskie mērķi.
3. Uzņēmums pārsvarā darbojas ārzemju tirgū, Latvijas klientu ir salīdzinoši maz.
4. Uzņēmumā darbojas mazs darbinieku skaits – 6 darbinieki.
5. Reklāma ir tikai mutiska – klienti popularizē uzņēmuma darbību, tāpēc uzņēmuma darbinieki kvalitatīvi apkalpo visus klientus.
6. Uzņēmuma patērētāji pārsvarā ir ārzemju uzņēmumi ar ienākumu līmeni virs vidējā.
7. Klienti ir lojāli pret uzņēmumu un nemaina pakalpojumu sniedzēju.
8. Uzņēmums apkalpo ļoti mazu daļu no visiem potenciālajiem klientiem, jo strādā pārsvarā tikai ar patstāvīgajiem klientiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants