Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 1.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 2.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 3.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 4.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 5.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 6.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 7.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 8.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 9.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 10.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 11.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 12.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 13.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 14.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 15.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 16.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 17.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 18.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 19.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 20.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 21.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 22.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 23.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 24.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 25.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 26.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 27.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 28.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 29.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 30.
  • Referāts 'Mākslīgais intelekts', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Mākslīgā intelekta attīstības vēsture    6
1.1.  priekšvēsture    6
1.2.  vēsture    8
2.  Mākslīgā intelekta darbības principi    11
2.1.  radīšanas problemātika    15
2.2.  uztvere-apstrāde-reakcija    18
3.  Mākslīgā intelekta pielietošanas sfēras    20
3.1.  fiziskais aspekts    23
3.2.  morāles jautājums    25
  Mūsdienu mākslīgā intelekta iespēju analīze    28
  Secinājumi    29
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    31
Darba fragmentsAizvērt

Pašlaik mākslīgā intelekta tematika aptver milzīgu zinātnisku nozaru pārskaitījumu, kuri rod atbildes uz dažādiem jautājumiem, atsākot ar visvienkāršākajām risināmām problēmām kā mācīšana un uztvere un beidzot ar sarežģītiem jautājumiem kā matemātisko teorēmu pierādīšana.
MI tiek sistematizētas dažādas problēmas, kas rodas pie veidošanas etapiem, tāpēc to var uzskatīt par universālu zinātni, kurā piedalās dažādu nozaru speciālisti. Tādēļ, ka, daudzajās iepriekšējās nozarēs, ir veikti vissvarīgākie un aktuālākie atklājumi, topošie speciālisti, bieži vien izvēlas MI tēmu apguvei, jo to var uzskatīt par vienu no jaunākajām zinātnēm, kur pētījumu un attīstības lauciņš ir nesamērojami liels, kur var rasties jauni ģēniji un talantīgi „Einšteini”.
MI metodes ļāva izstrādāt efektīvas datorprogrammas visdažādākajās, agrāk nepieejamās cilvēka darbības nozarēs, tādās kā medicīna, bioloģija, socioloģija, ekonomika, kriminālistika. Apmācības un pašapmācības idejas datorprogrammās, informācijas apstrādāšana, pieredzes uzkrājumi un pielietošana, deva iespējas realizēt fantastiskas programmas, kuras spēj sacensties ar cilvēka intelektu augstā līmenī. Datori veiksmīgi cīnās par čempiona statusu šaha spēlē, raksta muzikālus un literatūras darbus, atpazīst, saprot un apstrādā gan veidolus, gan pat reāla cilvēka valodu un runu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants