Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses telekompānijā "Forma Pro"', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  „Telekompānijas Forma Pro” darbības un mērķu analīze   
1.1.  Darbības joma, juridiskā forma, misija, mērķi   
1.2.  Struktūra   
1.3.  Resursi   
1.4.  Mērķauditorija un konkurenti   
1.5.  SVID analīze   
3.  Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze   
2.1.  Formālā komunikācija iekšējā vidē   
2.2.  Neformālā komunikācija iekšējā vidē   
2.3.  Vadītāja dominējošā loma iekšējā un ārējā komunikācijā   
2.4.  Publicitātes nodrošināšana medijos, sociālajos tīklos   
2.5.  Web lapa   
2.6.  Reklāma   
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas galvenā darbības joma ir televīzijas programmu izstrāde un apraide, arī fotogrāfu, producēšanas un citu ar televīziju saistītu pakalpojumu sniegšana, piemēram, kastingi, jeb aktieru atlase, protams, grimēšana un citi pakalpojumi. Forma Pro nodarbojas arī ar dažādu bezmaksas pasākumu organizēšanu, piemēram, jaunu Ginesa rekordu uzstādīšanu, Santa Klausa rezidences izveidi.
Runājot par juridisko formu - Forma Pro ir SIA, sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas dibināta 1999. gadā.
Tā kā uzņēmumam nav definēta konkrēta misija, autore izstrādāja savus priekšlikumus. Misija ir parādīt Latviju pasaulē, kā lielisku vietu filmu uzņemšanai, sniegt iespēju Latvijā dzīvojošajiem piedalīties dažādu filmu uzņemšanās, sniedzot neaizvietojamu pieredzi un zināšanas. Sniegt gandarījumu ikvienam Latvijas iedzīvotājam apmeklējot Forma Pro organizētos bezmaksas pasākumus, kas bieži vien ir oriģināli un Latvijā nebijuši, kā, piemēram, Ginesa rekordu uzstādīšana, Santa Klausa rezidences izveide.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants