Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Būvmašīnu mezgli un detaļas', 1.
  • Konspekts 'Būvmašīnu mezgli un detaļas', 2.
  • Konspekts 'Būvmašīnu mezgli un detaļas', 3.
  • Konspekts 'Būvmašīnu mezgli un detaļas', 4.
  • Konspekts 'Būvmašīnu mezgli un detaļas', 5.
  • Konspekts 'Būvmašīnu mezgli un detaļas', 6.
  • Konspekts 'Būvmašīnu mezgli un detaļas', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Pneimatiskās vadības sistēmas: lieto saspiestu gaisu, kura spiediens nepārsniedz 0,6...0,7 MPa.
Tā kā gaisa spiediens pneimatiskās vadības sistēmā ir ievērojami mazāks par eļļas spiedienu hidrauliskās vadības sistēmā, pneimocilindri ir daudz lielāki par hidrocilinriem.
2.att.: 1- kompresors
2- drošības vārsta
3- mitruma un eļļas uztvērējs
4- manometrs (rāda gaisa spiedienu rezervuārā)
5- rezervuārs
6- sadalītājs
7- pneimocilindrs
8- diafragmas bīdītājs

Priekšrocības: ļoti laidena un droša darbība; viegla regulēšana; tas, ka saspiestā gaisa noplūde neietekmē sistēmas darbību.
Trūkumi: samērā lieli izmēri; cauruļu aizsalšanas iespēja ziemā; grūtības gaisa noplūdes vietas noteikšanā.
Tehniskais raksturojums: nominālais gaisa spiediens 0,6 - 1MPa; min gaisa spiediens 0,05 – 0.35MPa.

Darbspēja ir atkarīga no sistēmas tīrības stāvokļa un no gaisa noplūžu savlaicīgas novēršanas; no kompresora un mitruma un eļļas uztvērēja drošas darbības nodrošināšanas.

Drošam darbam ir ieteicams pirms un pēc darba vēdināt sistēmu un periodiski nolaist eļļas emulsiju un kondensātu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants