Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas kampaņa AS "Latfood" zīmolam "Ādažu īstie čipsi"', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas kampaņa AS "Latfood" zīmolam "Ādažu īstie čipsi"', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas kampaņa AS "Latfood" zīmolam "Ādažu īstie čipsi"', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas kampaņa AS "Latfood" zīmolam "Ādažu īstie čipsi"', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas kampaņa AS "Latfood" zīmolam "Ādažu īstie čipsi"', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas kampaņa AS "Latfood" zīmolam "Ādažu īstie čipsi"', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas kampaņa AS "Latfood" zīmolam "Ādažu īstie čipsi"', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas kampaņa AS "Latfood" zīmolam "Ādažu īstie čipsi"', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Kampaņas norises periods
Kampaņa norisināsies no Maijam līdz Jūlijam.
Mēs izvēlējāmies tieši šo periodu, jo tieši šajā periodā daudzi jaunieši dodas izklaidēties un viena no galvenajām uzkodām ir čipsi.
Lai popularizētu un atgādinātu mūsu zīmolu, un pārspētu konkurentus mēs reklamēsimies tieši šajā periodā.

Mērķauditorija
Mūsu mērķauditorija ir jaunieši un pieaugušie, vecumā no 13-30 gadiem.
Mēs izvēlējāmies šo vecuma grupu, jo tieši šajā vecumā cilvēki pārsvarā uzturā lieto ātrās uzkodas.

Reklāmas kampaņas mērķis
Mūsu kampaņas mērķis ir atgādināt cilvēkiem par mūsu zīmolu.
Popularizēt zīmolu.
Konkurēt ar konkurentiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants