Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Preču virzīšanai nepieciešamie komunikācijas mērķi', 1.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai nepieciešamie komunikācijas mērķi', 2.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai nepieciešamie komunikācijas mērķi', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Var izvirzīt piecus komunikācijas mērķus, kas atbilst noteiktiem pirkšanas procesa posmiem:
Vajadzība pēc produkta (produkta markas);
Produkta atpazīstamība un atcerēšanās;
Attieksme pret produktu;
Produkta pirkuma veicināšana;
Patēriņa riska novēršana.
Visvairāk IMK var ietekmēt uz diviem procesa posmiem – informācijas meklēšanu un alternatīvu vērtējumu, ar kuriem attiecīgi ir saistīti divi no minētajiem komunikācijas mērķiem – produkta atpazīstamība un atcerēšanās un attieksme pret produktu. …

Atlants