Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Anketa', 1.
  • Paraugs 'Anketa', 2.
  • Paraugs 'Anketa', 3.
  • Paraugs 'Anketa', 4.
Darba fragmentsAizvērt

2008. gada 14. oktobrī tika organizēts seminārs „Efektīva klientu apkalpošana: komunikācijas prasmes un pozitīva attieksme”.
Šī anketa tika iedota dažādo uzņēmumu darbiniekiem – semināra dalībniekiem pēc semināra, lai noskaidrotu šis apmācības efektivitāti. Anketā iekļautie jautājumi palīdz pārdomāt to, kā šāda veida apmācības ietekmē dalībnieku darba efektivitāti.

Anketa
Semināra „Efektīva klientu apkalpošana: komunikācijas prasmes un pozitīva attieksme” dalībnieku apmierinātības vērtējums

Lūdzu, novērtējiet Jums piedāvātus apgalvojumus pēc 3 balles skalas (vajadzīgo apvelciet):
1 – pārsniedz manas cerības
2 – normāli, apmierinoši
3 – slikti

Autora komentārsAtvērt
Atlants