Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 1.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 2.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 3.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 4.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 5.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 6.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 7.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 8.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 9.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 10.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 11.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 12.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 13.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 14.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 15.
  • Referāts 'Tirgus dalībnieki un tā izpētes metodes', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Ārējā vide    4
1.1.  Konkurence un konkurentu analīzes metodes    4
1.2.  Klienti, to segmenti un mērķtirgus    6
1.3.  Sadarbības partneru izvēles mehānisms    9
1.4.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    9
2.  Tirgus izpētes metodes    12
  Nobeigums    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis ir iepazīties ar uzņēmumu tirgus dalībniekiem un noteikt galvenās tirgus izpētes metodes.
Darbā izvirzītā mērķa sasniegšanai, tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.Iegūt nepieciešamo informāciju par uzņēmumu tieši un netieši ietekmējošo ārējo vidi.
2.Noteikt un izvērtēt galvenos tirgus dalībniekus.
3.Iepazīties ar tirgus izpētes metodēm, kuras palīdzētu katram uzņēmumam izvērtēt esošo situāciju tirgū.
1.Ārējā vide
1.1.Konkurence un konkurentu analīzes metodes
Ārējās vides analīzes mērķis ir noteikt stratēģiskās iespējas un draudus organizācijas darbības vidē. Ārējā vide sastāv no nozares jeb konkurences vides, kurā organizācija darbojas, no nacionālās (jeb valsts) vides un vispārīgās vides. Analīze ietver nozares konkurences, struktūras, kā arī nozares attīstības stadijas novērtējumu. Lai novērtētu nacionālo vidi, nepieciešams ņemt vērā arī politiskās un ekonomiskās tendences valstī.
Kā viens no galvenajiem ārējās vides elementiem jāmin uzņēmuma konkurenti. Konkurenti ir uzņēmumi, kas nodarbojas ar savu biznesu noteiktā mērķtirgū un veic noteiktas darbības, lai piesaistītu pircējus piedāvātajiem pakalpojumiem. [., 47] Konkurence rodas starp diviem vai vairākiem uzņēmumiem līdzīgās nozarēs.…

Atlants