Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 1.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 2.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 3.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 4.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 5.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 6.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 7.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 8.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 9.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 10.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 11.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 12.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 13.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 14.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 15.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 16.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 17.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 18.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 19.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 20.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 21.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 22.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 23.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 24.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 25.
  • Referāts 'Latvijas Krājbankas stratēģija', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Par Krajbanku   
1.1.  Vadība   
2.  A/S “Latvijas Krājbanka” patreizējās situācijas vērtējums   
2.1.  Uzņēmuma ekonomiskais stāvoklis (tirgus situācija)   
2.2.  A/s "Latvijas Krājbanka" filiāļu izvietojuma karte   
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir produkts? Produkts ir viss, ko tirgū piedāvā iegādei, izmantošanai un patēriņam, lai apmierinātu pircēja vajadzības. Produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi utt.
Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģija un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šobrīd, ir jācenšas piedāvāt arvien jauni un jauni produkti. Citādi konkurenti var apsteigt šo vajadzību apmierināšanu un uzņēmums var nonākt ne īpaši labvēlīgā ekonomiskā stāvoklī.
1. Par Krajbanku


Latvijas Krājbanka ir universālā tīkla komercbanka, kura sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un NVS valstu tirgos par cenām, kas adekvātas klientiem pievienotajai vērtībai un riskam.
Latvijas Krājbankai ir viens no plašākajiem klientu apkalpošanas centru tīkliem valstī, kas ļauj ērti un ātri apkalpot klientus visās Latvijas pilsētās un novados. Latvijā jau darbojas 99 klientu apkalpošanas centri, no kuriem 22 ir minibankas. Latvijas Krājbankai ir 159 skaidras naudas izņemšanas automāti (ATM) un to skaits strauji pieaug.…

Atlants