Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Volfganga Šulca didaktiskais "Hamburgas modelis"', 1.
  • Referāts 'Volfganga Šulca didaktiskais "Hamburgas modelis"', 2.
  • Referāts 'Volfganga Šulca didaktiskais "Hamburgas modelis"', 3.
  • Referāts 'Volfganga Šulca didaktiskais "Hamburgas modelis"', 4.
  • Referāts 'Volfganga Šulca didaktiskais "Hamburgas modelis"', 5.
  • Referāts 'Volfganga Šulca didaktiskais "Hamburgas modelis"', 6.
  • Referāts 'Volfganga Šulca didaktiskais "Hamburgas modelis"', 7.
  • Referāts 'Volfganga Šulca didaktiskais "Hamburgas modelis"', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Didaktika – mācīšanās māksla, pedagoģijas daļa, kas iztirzā izglītības un mācīšanas teorētiskos pamatus (mācību plānu un programmu, mācīšanās principus, metožu un organizatorisko formu pamatojums).
Didaktiskais modelis – pedagoģijas zinātniskas teorijas, kas vispārīgi analizē un modelē t. i. palīdz plānot didaktiskos procesus skolā un ārpus skolas. Modelis sniedz plašu teorētisko informāciju par mācību un mācīšanās procesa priekšnosacījumiem, iespējām un robežām.
V. Šulca izstrādātais modelis sākotnēji bija pazīstams kā ‘’Berlīnes modelis’’ - kompakta, uz pieredzi balstīta un praktiski orientēta teorija. Bet vēlāk kā ‘’Hamburgas modelis’’, kura pamatā audzināšana tiek uztverta, kā ‘’dialogs starp potenciālajiem subjektiem...., nevis kā mācību un audzināšanas objekta pakļaušana skolotāja un audzinātāja gribai.’’ …

Autora komentārsAtvērt
Atlants