Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 1.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 2.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 3.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 4.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 5.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 6.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 7.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 8.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 9.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 10.
  • Paraugs 'Praktiskais darbs datu bāzēs', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevuma numurs un formulējums
DB2 4
Reklāmas kampaņa.
Uzdevuma nostādne.
Ir ziņas par reklamējamo produktu, par iespējamām reklāmas izvietošanas vietām, par izplatītājfirmām, kas izplata vienu vai vairākus produktus (vienu produktu var izplatīt vairākas firmas), par reālajām reklamēšanas reizēm.

Jāizveido datu bāze:
Vajag sniegt izziņas par noteiktu produktu, par produkta reālo reklamēšanu – kur, kad, cik reizes. Vajag sniegt izziņas par noteiktas izplatītājfirmas reklāmām. Vajag sniegt statistiku par produktu reklamēšanas reizēm. Šo izziņu sniegšanai vajag izveidot atbilstošus skatus un SELECT pieprasījumus no šiem skatiem. Vajag izveidot SQL teikumus, kas pievieno/maina/dzēš informāciju.

Uzdevuma risinājums
Ir kompānijas (company). Katrai kompānijai ir sava adrese (address). Kompānijai var būt viena vai vairākas reklāmas internetā jeb baneri (banners). Tabula statistic_clicks reģistrē, cik reizes ir klikšķināts uz kādu no baneriem un kad tas noticis. Savukārt tabula statistic_exposition reģistrē, cik bieži un kad lapā parādījies konkrētais baneris.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants