Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 1.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 2.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 3.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 4.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 5.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 6.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 7.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 8.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 9.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 10.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 11.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 12.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 13.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 14.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 15.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 16.
  • Referāts 'Loģistikas vide un tās ietekme uz uzņēmumu "H&M" Latvijas Republikā', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Loģistikas nozīme    5
  Loģistikas mērķi    8
  Loģistikas iekšējā vide un tās ietekme uz uzņēmumu “H&M”    9
  Uzņēmuma raksturojums    9
  Loģistikas iekšējā vide uzņēmumā “H&M”    9
  Loģistikas ārējā vide un tās ietekme uz uzņēmumu “H&M”    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Loģistikas vidi veido tās ārējās un iekšējās vides faktoru kopums, kura mijiedarbība ir vienlīdz svarīga uzņēmuma veiksmīgai darbībai.
2. Uzņēmumam atrodoties konkrētā valstī ir jāņem vērā un jāizveido loģistikas sisitēma, īpašu uzmnaību pievēršot ārējās vides faktoriem. Piemēram, nodokļu sistēmai.
3. Loģistiku ietekmē tik pat ļoti arī uzņēmuma iekšējās vides faktori kā pircēji, konkurenti, piegādātāji un staprnieki. Šiem faktoriem mijiedarbojoties var izveidot efektīvu loģistikas sistēmu un gūt finansiālu labumu darbojoties kā uzņēmumam.
4. Izpētijām, ka uzņēmuma H&M Latvijā ir apjomīga loģistikas sistēma, kurai ir cieša saistība ar pārējām sadarbības valstīm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants