Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās kompetences analīze
Prakses laikā ļoti pieradu pie bērniem un sapratu, ka viņi ir ļoti atsaucīgi. Bija tik jauki klausīties, ka vismaz daži no viņiem nosauca mani par audzinātāju. Domāju, ka mums izveidojās ļoti labs kontakts, es palīdzēju viņiem izprast neskaidrās lietas un viņi, protams, palīdzēja arī man.
Grupas audzinātāja, ar kuru sadarbojos savas prakses laikā, bija ļoti atsaucīga un izpalīdzīga, ja bija kaut kas neskaidrs droši varēju vērsties pie viņas. Pastāstīja kā labāk rīkoties, kas nepieciešams, lai darbiņš raitāk ietu uz priekšu.
Neskatoties uz to, ka biju ar bērniem apradusi, vadot nodarbības nedaudz uztraucos, jo šī bija pirmā reize. Bet kopumā domāju, ka man izdevās samērā labi. Savā uztraukumā brīžiem misējās uzdevumu secībā, un radās pauzes, kad sāku domāt ko vēl vēlējos viņiem jautāt.
Gatavojoties nodarbībām, izvirzīju dažādus uzdevumus, kurus nodarbības laikā centos realizēt. Strādājot ar bērniem, sapratu to, ka jāpiedomā pie tā kādus jautājumus tiem uzdot un kā tos pasniegt bērniem, lai bērns saprastu jautājuma būtību.
Nodarbībās, kuras vadīju katru reizi piedalījās apmēram 8 bērni, jo grupiņa tika dalīta divās daļās, vieniem nodarbību vadīju es, bet pārējie gāja pie logopēda. Ir bērni, kuriem ļoti ātri zuda interese par notiekošo, bet tajā brīdī, par cik man nebija nodarbībā visi grupiņas bērni, es varēju ik pa brīdim veltīt savu uzmanību kādam konkrētajam bērnam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants