Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga tirgus izpētes metodes', 1.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus izpētes metodes', 2.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus izpētes metodes', 3.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus izpētes metodes', 4.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus izpētes metodes', 5.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus izpētes metodes', 6.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus izpētes metodes', 7.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus izpētes metodes', 8.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus izpētes metodes', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tirgus izpētes metodes    4
1.1.  SVID analīze    4
1.2.  SVID matrica    6
1.3.  Situāciju tipi    7
  Izmantotā literatūras un avotu saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumu metodes ir nepieciešamas, lai mārketinga speciālists varētu tās izmantot savai darbībai, atbilstoši to pielietojumam mārketinga vadīšanas procesā.
Pie mārketinga pētījuma metodēm pieder tādas pētījumu metodes kā:
Tirgus izpētes metodes;
Mērķa tirgus noteikšanas metodes;
Metodes mārketinga pasākumu kompleksa veikšanai;
Mārketinga pētījumi dod iespēju iegūt kvalitatīvu informāciju ar tirgu saistīto problēmu identificēšanai un risināšanai.
Šajā darbā ir aplūkota tikai viena nodaļa no mārketinga pētījuma metodēm un tā ir tirgus izpētes metodes, zem kurām ir SVID analīze, SVID matrica, situāciju tipi. Šo trīs metožu pielietošana mārketinga darbībā ir kā cikls, kurš palīdz noteikt un efektīvi izstrādāt tirgus izpētes sistēmu, sākot ar reālās situācijas noteikšanu ārējā un iekšējā vidē un beidzot ar mārketinga pasākumu apmēriem, kas būtu jādara, lai uzņēmumam būtu labs un efektīvs mārketinga plāns.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants