Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Agresija', 1.
  • Prezentācija 'Agresija', 2.
  • Prezentācija 'Agresija', 3.
  • Prezentācija 'Agresija', 4.
  • Prezentācija 'Agresija', 5.
  • Prezentācija 'Agresija', 6.
  • Prezentācija 'Agresija', 7.
  • Prezentācija 'Agresija', 8.
  • Prezentācija 'Agresija', 9.
  • Prezentācija 'Agresija', 10.
  • Prezentācija 'Agresija', 11.
  • Prezentācija 'Agresija', 12.
  • Prezentācija 'Agresija', 13.
  • Prezentācija 'Agresija', 14.
  • Prezentācija 'Agresija', 15.
  • Prezentācija 'Agresija', 16.
  • Prezentācija 'Agresija', 17.
  • Prezentācija 'Agresija', 18.
  • Prezentācija 'Agresija', 19.
  • Prezentācija 'Agresija', 20.
  • Prezentācija 'Agresija', 21.
  • Prezentācija 'Agresija', 22.
Darba fragmentsAizvērt

Frustrācijas teorijas
Secinājums: televīzija pamudina nabadzību un jauniešus, kas atrodas tajā salīdzināt savu materiālo stāvokli ar veiksmīgajiem televaroņiem un reklāmas rullīšu personāžiem.

Tv vardarbīgu pārraižu skatīšanās un agresija bērniem.
Vieniem radija ļoti vardarbīgu kino, otriem – sporta pārraidi, trešiem neko.
Agresīvie bērni bija starp pirmajiem, jo identificējās ar agresīvajiem personāžiem.

Sociālās iemācīšanās teorijas
Alberts Bandura, sociāli kognitīvās personības teorijas pamatlicējs izvirzīja hipotēzi, ka agresīva uzvedība tiek apgūta modelēšanas rezultātā, novērojot citu cilvēku – modeļu uzvedību (Bandura, 1973).
Tika veikts eksperiments (Bandura, Ross and Ross, 1961,1963).

Sociālās iemācīšanās teorijas
Bērniem tika dota iespēja vērot pieaugušo apiešanos ar rotaļlietām. Vieniem bērniem lika vērot kā straujā solī ienāca audzinātāja, skaļi klaigājot sāka dauzīt lelli ar lielu gumijas āmuru un spārdīt to ar kājām.
Citi bērni vēroja kā audzinātāja mierīgi ar viņiem spēlējas ar rotaļlietām. Pēc tam abām grupām bija iespēja spēlēties ar tām pašām rotaļlietām. Vienā grupā bērni šad un tad ķērās pie āmura, otrā – mierīgi rotaļājās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants