Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 1.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 2.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 3.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 4.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 5.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 6.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 7.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 8.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 9.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 10.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 11.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 12.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 13.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 14.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 15.
  • Paraugs 'Informācijas sistēmu pārvaldība. Trešais praktiskais darbs', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Sharepoint IT team workspace    3
1.1.  Kļūdu izsekošana    4
  Četru kļūdu izveidošana un nosūtīšana kursabiedriem    4
  Saliktas kļūdas izveidošana    5
  Saņemto kļūdu atrisināšana    6
  Skata veidošana    7
1.2.  Palīdzības dienests (Help Desk)    7
  Trīs servisu pieprasījumu izveidošana    7
  Dokumenta pievienošana zem my documents    9
  Saņemto servisu pieteikumu apstrādāšana    9
2.  Egroupware    9
2.1.  Kļūdu izsekošana    10
  Izveidotās četras loģiskās problēmas    10
  Saliktas problēmas izveidošana    12
2.2.  Palīdzības dienests ( Info Log)    13
  Trīs problēmu izveidošana    13
  Dokumenta pievienošana    14
  Saņemto pieteikumu apstrādāšana    15
3.  Sistēmu salīdzināšana    15
4.  Secinājumi    16
Darba fragmentsAizvērt

4. Secinājumi
IT team workspace un egroupware tiek izmantoti kā uzņēmumu sadarbības portāli. Pastāv iespēja pārvaldīt projektus, spēj nodrošināt kļūdu izsekošanu. Saņemtās kļūdas var apstrādāt, ja tas ir iespējams. Pie kļūdu izsekošanas pastāv iespēja veidot diskusiju, komentāru veidā, katrai iesūtītai kļūdai jeb problēmai. Gan IT team workspace un egroupware ir palīdzības dienests, kurš ir kā atbalsta dienests klientiem dažādiem IT jautājummos. Egroupware ir maksas, taču It team workspace ir bezmaksas produkts. Ar IT team workspace un egroupware ir iespēja veidot dokumentu bāzi, augšupielādējot dažāda veida dokumentus. Funkcionalitātes ziņā, man vairāk patika strādāt ar IT team workspace, jo viss bija daudz pāredzamāks un vieglāk uztverams, bet egroupware nodrošināja papildus iespējas, kā piemēram kļūdu likt apstrādāt konkrētam darbiniekam, kas ir specializējies šajā jomā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants