• Par psiholoģiskajiem un kontekstuālajiem faktoriem, kas ietekmē skolēnu iesaistīšanos, piesaisti skolai, sasniegumus un ar to saistīto savu personīgo pieredzi.

     

    Eseja2 Pedagoģija, Psiholoģija

Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Eseja 'Par psiholoģiskajiem un kontekstuālajiem faktoriem, kas ietekmē skolēnu iesaistī', 1.
  • Eseja 'Par psiholoģiskajiem un kontekstuālajiem faktoriem, kas ietekmē skolēnu iesaistī', 2.
  • Eseja 'Par psiholoģiskajiem un kontekstuālajiem faktoriem, kas ietekmē skolēnu iesaistī', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Ir vairāki psiholoģiskie un kontekstuālie faktori, kas ietekmē skolēnu iesaistīšanos, piesaisti skolai un tā sasniegumus. Pēc manām domām, divi galvenie psiholoģiskie faktori ir pašpārliecinātība un stress, kuri ir cieši savienoti savā starpā. Pie kontekstuāliem faktoriem es pievienotu skolas fizisko vidi un mājas vidi, kurās bērns pavada lielāko daļu no savas dienas.
Veicot eksperimentus ir pierādījies, ka skolēni, kuri spēj adaptīvi regulēt savas emocijas[..], uzrāda arī augstāku mācību motivāciju, viņi vairāk izmanto savus resursus mācīšanās procesā. Skolēns, kurš apzinās, pieņem, ir spējīgs kontrolēt savas emocijas var vieglāk integrēties dažādās vidēs, tostarp skolā. …

Atlants