Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 16.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 17.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakses atskaite', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Kaut arī lauksaimniecības nozare Latvijā samazinās, tā ir attīstīta, augoša, zemnieku piedāvātajai precei ir pieprasījums, kā arī apgrozījums, jo lauksaimniecības produkcijas vērtība Baltijas valstīs pieaugusi par 11% - 28%;
2. Pārtikas nozare ir viena no svarīgākajām nozarēm un ir lielākā Latvijas apstrādes rūpniecības nozare, kas veido 23,6% no kopējās apstrādes rūpniecības pievienotās vērtības;
3. Zemnieku saimniecība Otaņķi vairāk nekā 20 gadu laikā ir attīstījusies un paplašinājusi savu darbību, uzsākot mājražošanu un atverot veikalus;
4. Z/s Otaņķi cenšas apmierināt visas savu patērētāju vēlmes, paplašinot savu piedātāvo preču sortimentu, kā arī pieprasījums pēc saimniecības mājražojumiem pieaug;
5. Preču sortiments veikalos atšķiras, jo atšķiras arī pieprasījums, tomēr zemnieku saimniecības darbības veids ir kulinārijas izstrādājumu ražošana un pārdošana;
6. Zemnieku saimniecībai galvenie konkurentu radītie draudi ir to atpazīstamība un lielais pārdošanas apjoms, tomēr atšķirībā no konkurentiem z/s Otaņķi produkcija ir ar zemāku cenu.
7. Z/s Otaņķi ir mazs uzņēmums, ir grūti rast vieglākos un lētākos risinājumus, lai piesaistītu jaunus klientus. Arī izmantotās mārketinga aktivitātes ne vienmēr sniedz vēlamos rezultātus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants