Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.07.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 1.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 2.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 3.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 4.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 5.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 6.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 7.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 8.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 9.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 10.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 11.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 12.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 13.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 14.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 15.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 16.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 17.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 18.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 19.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 20.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 21.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 22.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 23.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 24.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 25.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 26.
  • Referāts 'Jaunu preču ieviešana tirgū', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Jaunu preču jēdziens    4
1.1.  Preces dzīves cikls    6
1.2.  Jaunu preču attīstīšanas process    9
1.3.  Jaunu produktu ieviešanas juridiskais aspekts    12
2.  Jaunu preču virzīšanas metodes    15
2.1.  Reklāma    16
2.2.  Propaganda un noieta veicināšana    18
2.3.  Sabiedriskās saskares un personiskā apkalpošana    19
3.  Jaunu preču pētījums    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Darba fragmentsAizvērt

Ir jāapzinās, ka jebkurš produkts, neskatoties uz panākumiem patērētāju vidū, agrāk vai vēlāk būs jāizņem no apgrozījuma.
Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģijas un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šodien, bet jānodrošina jaunu produktu ieviešana, kas apmierinātu patērētāju vajadzības.
Jaunie produkti ir patērētāju vajadzību izmaiņas rezultāts. Ražotāji nepārtraukti cenšas uzlabot preci. Jaunā produkta jēdziens sevī ietver oriģinālo produktu izstrādi un esošo produktu modifikāciju un uzlabojumus.
Veiksmīga jaunās produkcijas plānošana prasa sistemātiskus pētījumus; vajadzību saskaņošanu, ko patērētāji izvirza jaunajam produktam ar uzņēmuma iespējām; lielu uzmanības pievēršanu tam kā patērētāji vērtē produkcijas īpašības; ievērojamu līdzekļu un laika patēriņu. Uzņēmumam ir jāapzinās arī to, ka jauno produktu daļa cietīs neveiksmi konkurences un patērētāju maiņas rezultātā. Tomēr progresīvie uzņēmumi izvēlas risku, jo tikai tādā veidā tie var turpināt attīstīties.
Jauno produktu plānošanas process sevī iekļauj vairākus posmus – no ideju izstrādāšanas līdz produkcijas realizācijai. Šī procesa ietvaros uzņēmums nosaka potenciālās iespējas, iegūst patērētāju viedokli, attīsta produkciju, izmēģina to un virza tirgū. Darbu pie idejas attīstīšanas var pārtraukt jebkurā momentā. Izdevumi palielinās līdz ar virzību procesa ietvaros. Mūsdienās uzņēmumi izlieto daudz resursu un tērē lielus naudas līdzekļus agrīnajos produkcijas plānošanas posmos, tādēļ tērē daudz mazāk turpmākajos.

Kursa darba mērķis ir izpētīt jauno produktu attīstības procesu.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika noteikti sekojošie darbā risināmie uzdevumi:

1.Noskaidrot jaunā produkta jēdzienu;
2.Izpētīt jauno produktu attīstības procesa mehānismu;
3.Noteikt jauno produktu virzīšanas metodes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants