Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 1.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 2.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 3.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 4.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 5.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 6.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 7.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 8.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 9.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 10.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 11.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 12.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 13.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 14.
  • Referāts 'Politiskā reklāma', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  POLITISKĀS REKLĀMAS BŪTĪBA    4
3.  POLITIĶA IMIDŽS - POLITISKĀS REKLĀMAS KOMPONENTS    9
3.1.  Galvenie paņēmieni politiska imidža izveidē    10
4.  POLTISKĀS REKLĀMAS ŽANRI MASU SAZIŅAS LĪDZEKĻOS    11
4.1.  Elektroniskās informācija masu saziņas un reklāmas vēstījuma tipi    11
4.2.  Politiskās reklāmas žanri presē    13
5.  DRUKĀTĀ POLITISKĀS REKLĀMAS ŽANRI    14
5.1.  Citi politiskās reklāmas žanri    15
  NOBEIGUMS    16
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    17
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu sarežģītās sabiedrības attīstības apstāklis ir produktīva radošā spēja, kas veic informācijas apmaiņu starp dažādiem sabiedrības elementiem. pareizi organizēta un izmantota informācija var kalpot mūsdienu, neparedzamajos, strauji un patstāvīgi mainīgajos apstākļos kā garants tās spējām pārkārtoties, elastīgi reaģēt uz dažādiem sarežģījumiem. Tāpēc mūsdienu sabiedrība ir ieinteresēta radīt vienu atzarotu informācijas sistēmu. Lai šī sistēma eksistētu un veiksmīgi darbotos, nepieciešams attīstīt komunikatīvos procesus visā to daudzējādībā.
Politiskā reklāma piedāvā sevī vienu no mūsdienas sabiedrības komunikatīvajām formām. Tā ir kļuvusi par vienu no spilgtākajiem un ne vien nozīmīgākajiem fenomeniem vētrainajā politiskajā dzīvē, mūsdienu Latvijā.
Politiskā reklāma -politiskās komunikācijas forma vālēšanu laika, kas adresēta elektorāta grupu ietekmēšana lakoniskam oriģināla un viegli iegaumējama formā. Politiskā reklāma atspoguļo politiskās platformas būtību noteiktiem politiskiem spēkiem, kas virza vēlētājus uz viņu atbalstu, formē un iefiltrē masu apziņā noteiktu iespaidu par savu politisko spēka raksturu, veido noteiktu psiholoģisko direktīvu, uz balsošanu.
Politika šobrīd ir aktualitāšu ranga tabulas augšgalā, tāpēc cilvēki pret informāciju ir jūtīgāki. Tāpēc vērojams partiju popularitātes pieaugums neilgi pirms vēlēšanām, līdzko tiek uzsākta precīza un intensīva publicitātes kampaņa.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants