Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 46 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 1.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 2.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 3.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 4.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 5.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 6.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 7.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 8.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 9.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 10.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 11.
  • Referāts 'Luksusa modes zīmolu komunikācijas atšķirības un to salīdzinājums ar masu modes ', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Tēmas aktualitāte: Ar katru gadu cilvēkiem rodas arvien jaunas vajadzības, līdz ar to pieaug
arī dažādu preču patēriņš. Pēdējo 20 gadu laikā vārds "luksuss" sāka mainīt savu nozīmi. Tas, ko
mēs dēvējām par luksusa preci šodien, atšķiras no vakardienas. Mainoties šīm patērētāju vērtībām,
mainās arī komunikācijas pieejas, kas spētu atšķirt luksusa modes preci no masu modes preces.
Tādēļ rodas interese izpētīt abu fenomenu komunikāciju mūsdienās.
Pētījuma mērķis: Izpētīt luksusa modes zīmolu komunikācijas un masu modes preču
komunikācijas atšķirības
Pētījuma jautājums: Kādi komunikācijas kanāli un rīki tiek izmantoti luksusa modes
zīmolu komunikācijā un kā to saturs atšķiras no masu modes preču komunikācijas?
Pētījuma uzdevumi:
1. Izpētīt teorētiskās nostādnes un ekspertes viedokli par luksusa modes zīmolu komunikāciju
2. Analizēt luksusa modes zīmolu “Bottega Veneta” un “Gucci”, kā arī masu modes preču
komunikāciju, balstoties uz kontentanalīzi un interviju ar eksperti
3. Salīdzināt teorētiskos aspektus ar kontentanalīzē un intervijā iegūtajiem datiem un secināt,
kādus komunikācijas rīkus un kanālus izmanto luksusa modes zīmoli un ar ko to
komunikācija un saturs atšķiras no masu modes preču komunikācijas.
Empīriskā pētījuma metodes luksusa modes zīmolu “Gucci” un “Bottega Veneta”
komunikācijas izpētei, kā arī kopējo tendenču masu modes preču komunikācijas noteikšanai:…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants