Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas pētīšana ', 1.
  • Referāts 'Reklāmas pētīšana ', 2.
  • Referāts 'Reklāmas pētīšana ', 3.
  • Referāts 'Reklāmas pētīšana ', 4.
  • Referāts 'Reklāmas pētīšana ', 5.
  • Referāts 'Reklāmas pētīšana ', 6.
Darba fragmentsAizvērt

1. Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un to analīze.
1.prese.
Prese ir pirmais pēc vajadzības reklāmas masu mediju izplatīšanas līdzeklis, kas prasa nelielus kapitālieguldījumus. No visām reklāmas izplatīšanas līdzekļiem to visvairāk izvēlē, tā ļauj ar augstu precizitātes pakāpi vērsties pie vajadzīgas auditorijas, jo jebkurš lasītājs, jebkurš potenciālais patērētājs atradīs publikāciju, kas domāta tieši viņam. [2., 57.]
Nacionālie ikdienas laikraksti. Ikdienas nacionālā prese piesaista noteiktu lasītāju auditoriju. Savukārt šādi izdevumi pārcieš stipru konkurences spiedienu masu medijos (pirmkārt, no televīzijas). Tas pieved pie pārdošanas pazemināšanās un pie grūtībām ar finansēšanu.
Reģionālie ikdienas laikraksti. Avīzes ar lokālo izplatīšanu, kurām nav konkurentu savā reģionā. Šiem laikrakstiem ir daudzskaitliska un stabila auditorija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants